Kompetencje

 

baner on

Psycholog i Psychoterapeuta „z” i „w Bydgoszczy” – od lat każda z nas związana jest z Bydgoszczą, obie jesteśmy urodzone w Bydgoszczy, tu ukończyłyśmy pięcioletnie studia magisterskie psychologiczne (o specjalności psycholog wychowawczy), tu zdobywałyśmy liczne doświadczenia zawodowe, z Bydgoszczą związałyśmy również swoje życie prywatne. I to również mieszkańcom Bydgoszczy i okolic chcemy służyć pomocą w rozwiązywaniu problemów i znajdywaniu swojego dobrego życiowego miejsca. Poniżej szczegółowe informacje o naszych kompetencjach i doświadczeniu.

 

Małgorzata Kulczyńska

Małgorzata Kulczyńska

Kwalifikacje zawodowe:

  • Certyfikat Psychoterapeuty i Doradcy Systemowego Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
  • Certyfikat Specjalisty ds. Psychotraumatologii i Pedagogiki Traumy (szkolenie z zakresu pedagogiki traumy / doradztwa specjalistycznego w zakresie traumy, realizowane zgodnie z wytycznymi Deutschsprachige Gesellschaft für Psychotraumatologie e.V. (DeGPT e.V) i Bundesarbeitsgemeinschaft Traumapädagogik (BAG e.V) przy współpracy z Wielkopolskim Towarzystwem Terapii Systemowej)
  • mgr psychologii

Doświadczenie zawodowe:

  • Centrum Wsparcia Psychologicznego BALANS
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr1 w Bydgoszczy
  • Fundacja Aktywnej Rehabilitacji
  • Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Zespołem Aspergera
  • Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego w Bydgoszczy
  • Przychodnia Akademicka w Bydgoszczy - Poradnia Zdrowia Psychicznego
  • Zespół Szkół nr 18
  • Zespół Szkół nr 7

Odbyte szkolenia:

  • Trójmodułowy warsztat „Praca z traumą”
  • Systemowa teoria i terapia: bulimii, objawów somatycznych; uzależnienia alkoholowego, zaburzeń lękowych
  • Systemowa terapia rodzinna z pacjentami psychotycznymi, osobami doświadczającymi przemocy
  • Refleksyjna terapia par – indywidualnie i grupowo, terapia par według M.White’a
  • Dzieci i młodzież w terapii systemowej; koncepcje praktyki systemowej w psychiatrii dzieci i młodzieży
  • Diagnoza i terapia dzieci z FAS
  • Prowadzenie psychoterapii z DDA
  • Racjonalna Terapia Zachowań
  • "Zniewoleni agresją" - prawne, diagnostyczne, korekcyjne działania wobec sprawców
  • Mechanizmy uzależnień
  • Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach w praktyce
  • Kurs pedagogiczny
  • Szkolenie w zakresie stosowania metod przesiewowych do badania chorób przebiegających z otępieniem

Marzena Konnek

Marzena Konnek

Kwalifikacje zawodowe:

  • Psychoterapeuta w trakcie procesu certyfikacji
  • Ukończony kurs zaawansowany i kurs podstawowy terapii systemowej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
  • mgr psychologii

Doświadczenie zawodowe:

  • Centrum Wsparcia Psychologicznego BALANS
  • Poradnia dla Dzieci i Młodzieży w Wojewódzkiej Przychodni Zdrowia Psychicznego w Bydgoszczy
  • Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Bydgoszczy
  • Poradnia Terapii Uzależnienia od Substancji Psychoaktywnych w Centrum Opieki Paliatywnej Dom Sue Ryder NZOZ
  • Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
  • NZOZ Centrum Medycyny Specjalistycznej, Stomatologii i Rehabilitacji "IKAR" w Bydgoszczy
  • Prywatne Centrum Pracy z Rodziną w Bydgoszczy

Odbyte szkolenia:

  • Systemowy coaching dla rodziców – narzędzia w doradztwie dla rodziców
  • Systemowa teoria i terapia zaburzeń odżywiania (anoreksja, bulimia, napadowe objadanie się)
  • Systemowa teoria i terapia: objawów somatycznych, uzależnienia alkoholowego, zaburzeń lękowych
  • Systemowa terapia rodzinna z pacjentami psychotycznymi, osobami doświadczającymi przemocy
  • Refleksyjna terapia par - indywidualnie i grupowo, terapia par według M.White'a
  • Dzieci i młodzież w terapii systemowej; koncepcje praktyki systemowej w psychiatrii dzieci i młodzieży
  • Terapia dziecka z nieśmiałością, zaburzeniami lękowymi i mutyzmem selektywnym
  • Mutyzm wybiórczy/selektywny - pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny
  • Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
  • „Piotrek Wiercipięta” – terapia dzieci nadpobudliwych psychoruchowo
  • Coroczne warsztaty edukacyjne - najnowsze informacje dotyczące diagnozy i terapii ADHD „Leczenie ADHD - Ile? Jak? Jak długo? Analiza przypadków Klinicznych” (organizowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne)
  • Terapia dziecka nadpobudliwego
  • Wczesna interwencja i wspomaganie dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej

Karolina Szatkowska

Karolina Szatkowska

Kwalifikacje zawodowe:

  • Certyfikat Psychoterapeuty i Doradcy Systemowego Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
  • Studia podyplomowe „Psychologia kliniczna”, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • magister psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologia, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej

Doświadczenie zawodowe:

  • Centrum Pomocy Psychologicznej
  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Wydział Psychologii, Katedra Psychologii Klinicznej
  • Medowent Wentylacja Długoterminowa Sp. z o.o
  • Medycyna Specjalistyczna Sp. z o.o.
  • Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej – Dom Sue Ryder w Bydgoszczy
  • Caritas Bydgoszcz
  • Zespół Szkół Medycznych w Bydgoszczy

Odbyte szkolenia:

  • Systemowo-integracyjna terapia par – Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
  • Studium ABCD terapii par i małżeństw – Wielkopolski Instytut Psychoterapii, Poznań
  • Komunikacja afektywna w doradztwie i terapii systemowej - Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
  • Mądrość i doświadczenie – praca z genogramem - Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
  • Psychosomatyka i terapia systemowa - Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
  • Zaburzenia i problemy w sferze jedzenia - wczesne rozpoznanie i diagnoza – dr hab. Beata Ziółkowska, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Interwencja kryzysowa w praktyce psychologa klinicznego; – Akademia PSYCHE, Kraków
  • Interwencja kryzysowa wobec osób z zachowaniami suicydalnymi, w sytuacji utraty i żałoby – Akademia PSYCHE, Kraków
  • Praca z osobami w żałobie – trudne pytania, trudne odpowiedzi (cz. 1 i 2) – Fundacja Hospicyjna, Gdańsk
  • Strata i żałoba – jak wspierać osoby po stracie bliskich – Fundacja NAGLE SAMI, Warszawa
  • Praca z rodzicami, którzy doświadczyli poronienia lub straty okołoporodowej - Fundacja NAGLE SAMI, Warszawa
  • Jak prowadzić grupę wsparcia dla osób w żałobie - Fundacja NAGLE SAMI, Warszawa
  • Żałoba traumatyczna – praca z klientem, który doświadczył straty bliskiej osoby w wyniku traumatycznych okoliczności - Fundacja NAGLE SAMI, Warszawa
  • Wprowadzenie do terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży – POZA SCHEMATAMI, Warszawa
  • Psychoterapia poznawczo-behawioralna w pracy z dziećmi i młodzieżą – POZA SCHEMATAMI, Warszawa
  • Psychoterapia traumy i PTSD dzieci i młodzieży - POZA SCHEMATAMI, Warszawa
  • Zachowania autodestrukcyjne dzieci i młodzieży - Wielkopolski Instytut Psychoterapii, Poznań
  • Świat oczami dziecka czyli perspektywa dziecka w ujęciu systemowym - Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
  • „ABCD emocji w rodzinie” – Fundacja „NIE-zwykła” dla rodziny, Bydgoszcz
  • Podejście skoncentrowane na rozwiązaniu – Centrum Terapii Krótkoterminowej, Łódź
  • Aspekty prawne i etyczne zawodu psychologa i psychoterapeuty – Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
  • Kwalifikacyjny kurs pedagogiczny – Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy

 

Paulina Wieczór - Szczerbowicz

Paulina Wieczór - Szczerbowicz

Kwalifikacje zawodowe:

  • Psychoterapeuta w trakcie certyfikacji
  • Ukończony kurs podstawowy i rozpoczęty kurs zaawansowany terapii systemowej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
  • mgr psychologii
  • oligofrenopedagog

Doświadczenie zawodowe:

  • Centrum Terapii Dziecka „CeTe”
  • Ośrodek Terapii i Rozwoju Małego Dziecka „Promyk”
  • Przedszkole „Buziaczek” i „Green Garden”
  • Zespół Szkół im. Celestyna Kamińskiego w Dąbrowie Chełmińskiej+
  • Centrum Rozwoju Dziecka „Motylek”
  • Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Zespołem Aspergera „ASPI”
  • Bydgoskie Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Autyzmem i ich Rodzinom
  • Ośrodek Rewalidacyjno- Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem
  • Warsztat Terapii Zajęciowej „Wiatrak”
  • Fundacja „Wiatrak”
  • Pracownia Wspierania Rozwoju AiM
  • Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze „Lemon Moon”

Odbyte szkolenia:

  • Warsztaty z „Pozytywnej Dyscypliny”
  • Jak wspierać dzieci w konfliktach: z rówieśnikami, z rodzeństwem, z innymi dorosłymi
  • Warsztat dla profesjonalistów „Bez kar i nagród”
  • Warsztat w ramach szkolenia psychoterapeutycznego: „Systemowa terapia zaburzeń jedzenia - bulimia: Żeby pomóc - trzeba zrozumieć, żeby zrozumieć - trzeba poznać”
  • „7 sposobów na zmniejszenie negatywnych skutków pandemii dla zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży”
  • „Jak wzmacniać odporność psychiczną dzieci i młodzieży”
  • „ Depresja u dzieci”
  • „Świat Dziecięcych Emocji”
  • „Seksualność Osób ze spektrum autyzmu (z zespołem Aspergera). Jak ją wspierać ?”
  • „Kompulsywne objadanie się- praca z klientem”
  • „ Metoda Dialogu Motywującego w pracy z oporującym klientem”
  • Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym etap I, II i III,
  • Usprawnianie motoryki z wykorzystaniem elementów terapii ręki
  • Zburzenia rozwoju językowego i społecznego dzieci- rozpoznawanie, czynniki ryzyka, postępowanie terapeutycznej

Marta Czarnecka

Marta Czarnecka

Kwalifikacje zawodowe:

  • ukończony kurs podstawowy terapii systemowej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
  • mgr psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • podyplomowe studia Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wczesna interwencja z wykorzystaniem wybranych metod neurofizjologicznych
  • licencjackie studia, pedagogika, specjalność doradztwo zawodowe i przedsiębiorczość
  • szkolenie kwalifikacyjne dla psychologów nadające uprawnienia do posługiwania się SB5

Doświadczenie zawodowe:

  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1 w Bydgoszczy
  • Przedszkole integracyjne nr 61 w Bydgoszczy

Odbyte szkolenia:

  • „Zaparcia nawykowe i moczenie”
  • „Sekrety rodzinne – ciężar czy wybawienie- wpływ na życie rodziny i poszczególnych jej członków”
  • „Terapia i edukacja dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera z wykorzystaniem analizy behawioralnej”
  • „ Jeśli chodzi o mnie, to mam jedną rzecz niezwykłą – inni nazywają to niepełnosprawnością, a ja nazywam to darem. To zespół Aspergera”. Szkolenie z zakresy diagnozy i terapii zespołu Aspergera.
  • „Techniki niewerbalne w poszukiwaniu skutecznych metod pracy z dzieckiem”
  • „Jak postępować z dziećmi z zaburzeniami przywiązania w rodzinach adopcyjnych i zastępczych? (Praca z dziećmi w oparciu o więź)”
  • „Mutyzm wybiórczy – diagnoza i terapia” , Prowadząca Maggie Johnson, FRCSLT
  • Cykl IV Seminariów inspirujących Familylab „Zima z Juulem – jak zbudować relację z dzieckiem?”
  • Warsztat naukowy „Nerwica natręctw w wieku rozwojowym”
  • „Jakiego wsparcia psychicznego potrzebują uczniowie i uczennice w czasie pandemii?”
  • „Holistyczna odporność zarządzanie sobą w stresie”

Emilia Rona-Biały

Emilia Rona-Biały

Kwalifikacje zawodowe:

  • 4-letnie szkolenie z Psychoterapii Tańcem i Ruchem w Polskim Instytucie DMT w Warszawie – w trakcie
  • Akademia Doradcy Zawodowego WSG Bydgoszcz – roczne szkolenie
  • Studia Podyplomowe – Psychologia Transportu na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego (nr C – 162 w ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu)
  • Studia Podyplomowe – Przygotowanie Pedagogiczne na Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy (nr świadectwa 1245)
  • Studia magisterskie na kierunku psychologia, na Wydziale Psychologiczno-Pedagogicznym Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy – specjalność wspomaganie rozwoju (nr dyplomu 9618)

Doświadczenie zawodowe:

Praca z seniorami:

  • Centrum rozwoju i opieki seniora w Mochlu – psycholog
  • Dom Dziennego Pobytu w Gądeczu – psycholog
  • Dom Dziennego Pobytu w Paterku – psycholog
  • Domy Dziennego Pobytu oraz Kluby Seniora na terenie województwa kujawsko-pomorskiego we współpracy z Psychological Solutions Group - Agencja Analiz i Doradztwa Personalnego, WSG w Bydgoszczy, Fundacją ICF w Bydgoszczy, Chorągwią Kujawsko-Pomorską ZHP – choreoterapeuta, psycholog
  • Projekt realizowany przez Feniks s.c. Mokowo pn „Świadczenie usług opiekuńczych w środowisku domowym na terenie Bydgoszczy” – praca z osobami niepełnosprawnymi, niesamodzielnymi – psycholog
  • Projekty realizowane ze środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dla seniorów (FIO) - Stowarzyszenie „Kraina Rozwoju” Pakość – psycholog, choreoterapeuta

Praca z dorosłymi, młodymi dorosłymi:

  • Projekty realizowane ze środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dla osób z zaburzeniami psychicznymi w wieku 18+ oraz dla osób z niepełnosprawnością (Stowarzyszenie „Kraina Rozwoju” Pakość) – psycholog, choreoterapeuta
  • Pracownia Psychologiczna Bio Active Group Tadeusz Jopek w Bydgoszczy – psycholog transportu
  • Projekty aktywizacji zawodowej dla osób biernych zawodowo, bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym NEET oraz dla osób zatrudnionych na niekorzystnych warunkach we współpracy z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym – Oddział w Bydgoszczy, Kujawską Szkołą Wyższą we Włocławku oraz Stowarzyszeniem Bydgoska Lokalna Grupa Działania „Dwie Rzeki” – psycholog, doradca zawodowy, starszy specjalista ds. programu IDA – mentor

Praca z dziećmi i młodzieżą:

  • Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Koronowie z filią w Bydgoszczy – psycholog
  • Projekty realizowane ze środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dla dzieci oraz ich rodzin w procesie żałoby (Fundacja „Salus Homini” Sadki) – psycholog, choreoterapeuta
  • Centrum Rozwoju Dziecka „Motylek” w Bydgoszczy – terapeuta (dzieci w spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną)
  • Przedszkole Niepubliczne „Dziecięcy Świat Montessori” w Niemczu – terapeuta, choreoterapeuta dziecka w spektrum autyzmu
  • Zespół Szkół im. „Dzieci Potulic” w Potulicach – psycholog
  • Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy – psycholog
  • Realizator projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: „Akademia Zdrowia Rodziny – wsparcie w zakresie edukacji sportowo-artystycznej i zdrowego żywienia dla dzieci w wieku 3-8 lat oraz ich rodzin”, „Artlogic – psychoruchowe i kreatywne metody przeciwdziałania zagrożeniom wykluczenia społecznego w gminie Dąbrowa Chełmińska” oraz „Logicart - psychoruchowe i kreatywne metody przeciwdziałania zagrożeniom wykluczenia społecznego w gminie Nakło nad Notecią” – psycholog, choreoterapeuta
  • Centrum Dziecka oraz Rodzica w Bydgoszczy – warsztaty z tańca z dziećmi w chustach

Odbyte szkolenia:

  • Terapia Tańcem i Ruchem „RUCH-CIAŁO-UMYSŁ” – Ośrodek Terapii Tańcem i Ruchem „Strefa Ruchu” w Poznaniu
  • Tańce w kręgu w terapii tańcem i ruchem – Ośrodek Terapii Tańcem i Ruchem „Strefa Ruchu” w Poznaniu
  • Wstęp do Kestenberg Movement Profile - Polski Instytut Psychoterapii Tańcem i Ruchem DMT w Warszawie
  • Terapia Behawioralna w pracy z dzieckiem autystycznym lub z niepełnosprawnością intelektualną (nr świadectwa: 97/2009) – Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy
  • Podstawy Psychoterapii Tańcem i Ruchem – Polski Instytut Psychoterapii Tańcem i Ruchem DMT w Warszawie
  • Podstawy Metody Ruchu Rozwijającego V. Sherborne (świadectwo nr 200/2007) – Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy
  • Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny w zakresie tańca współczesnego – uzyskany dyplom instruktora tańca współczesnego został wydany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Michalina Sołtys

Michalina Sołtys

Kwalifikacja zawodowe

  • ukończony kurs podstawowy terapii systemowej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej
  • ukończony kurs podstawowy „Psychoterapia poznawczo-behawioralna” (atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne)
  • magister psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologia, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Doświadczenie zawodowe

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział Psychologii
  • Pallmed - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy – Zespół Opieki Domowej, Hospicjum Domowe dla Dzieci
  • Centrum Medyczne Neuromed w Bydgoszczy
  • Zespół ds. Wsparcia Psychologicznego Głównej Kwatery ZHP
  • Bydgoskie Stowarzyszenie Opieki Nad Chorymi Typu Alzheimerowskiego

Wybrane odbyte szkolenia

  • Co każdy psychoterapeuta powinien wiedzieć o nowej klasyfikacji ICD-11? Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów; Szkoła Psychoterapii Dialog, Warszawa
  • Jak być dobrym terapeutą – 5 wskazówek. Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów; Szkoła Psychoterapii Dialog, Warszawa
  • Terapia Schematów; Ośrodek Psychoterapii i Leczenia Uzależnień Sensica, Toruń
  • Wzmacnianie relacji interpersonalnych. Integracja Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT) oraz Terapii Schematów; ACT
  • Interwencja kryzysowa w praktyce psychologa klinicznego; Akademia PSYCHE, Kraków
  • Interwencja kryzysowa wobec osób z zachowaniami suicydalnymi, w sytuacji utraty i żałoby; Akademia PSYCHE, Kraków
  • Wprowadzenie do terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży; POZA SCHEMATAMI, Warszawa
  • Wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem; SET, Bydgoszcz 

Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/michalina-so%C5%82tys-phd-714a42a2/

 

Martyna Piesiewicz

Martyna Piesiewicz

Kwalifikacja zawodowe

  • Szkoła Psychoterapeutów Indywidualnych i Grupowych Gestalt - program kliniczny psychoterapii Gestalt - Wielkopolska Szkoła Psychoterapii Gestalt – w trakcie
  • Program Podstawowy Psychoterapii Gestalt, Wielkopolska Szkoła Psychoterapii Gestalt
  • Wczesne wspomaganie, edukacja i terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju, studia podyplomowe, Uniwersytet Gdański,
  • Psychologia, studia magisterskie, Uniwersytet Gdański
  • Edukacja i rewalidacja upośledzonych umysłowo, studia licencjackie, Akademia Bydgoska,

Doświadczenie zawodowe

  • Fundacja „Sensorium” w Bydgoszczy, stanowisko: terapeutka,
  • Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 1 w Bydgoszczy, stanowisko: psycholog; zespół wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi;
  • Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Bydgoszczy stanowisko: psycholog;
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wyrzysku, stanowisko: psycholog;
  • Ośrodek dla dzieci i młodzieży z autyzmem w Gdańsku, stanowisko: terapeutka;
  • Poradnia Profilaktyczno – Konsultacyjna Monar w Bydgoszczy, stażystka.

Wybrane odbyte szkolenia

  • Dynamika ciała w relacji terapeutycznej
  • Korektywne doświadczenia w psychoterapii Gestalt
  • Przeniesienie i przeciwprzeniesienie w terapii Gestalt
  • Psychofizjologia traumy i terapia osób po urazie psychicznym”
  • Lęk, którego nie czuję, nie może zostać zintegrowany – warsztaty pracy z lękiem w terapii ACT i neurobiologii interpersonalnej
  • (Nie)rzeczywisty świat w kryzysie
  • Praca z osobami ze społeczności LGBTQ+
  • Dziecko transpłciowe w szkole
  • Obok Ciebie na ostatnim etapie życia. Jak towarzyszyć bliskim w procesie umierania
  • Warsztaty umierania
  • Zachowania trudne u osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • Wieloprofilowa pomoc osobom ze spektrum autyzmu. W stronę refleksyjnej praktyki
  • Trudne pytania...dobre rozwiązania. Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu