Psychoterapia online

UWAGA!!! MOŻLIWOŚĆ KONSULTACJI ON-LINE

online1W związku z trudną sytuacją wynikająca z pandemii COVID-19, świadczymy nasze dotychczasowe psychoterapeutyczne usługi, ale też opiekę psychologiczną dla osób zaangażowanych w szeroko pojęte działania pomocowe, jak i osób dotkniętych pośrednio bądź bezpośrednio skutkami pandemii, ONLINE ZA POŚREDNICTWEM SIECI TELEINFORMATYCZNEJ (telefon, Skype, WhatsApp itp.)

Konsultacja online, ze względu na wprowadzone odgórnie restrykcje, jest na teraz jedyną możliwością pracy. Obok niewątpliwych mankamentów kontaktu pośredniego (jak np. możliwe zakłócające kontakt techniczne trudności z połączeniem), istnieją jednak pozytywne aspekty tego rodzaju spotkania i warto je wymienić:

  • stwarza możliwość rozmowy osobom, które i bez stanu pandemii mają utrudniony dostęp do tradycyjnego spotkania z psychologiem (możliwe jest łatwiejsze zorganizowanie sesji);
  • daje klientom komfort bycia we własnym domu, co może ułatwiać otwieranie się w komunikacji;
  • eliminuje możliwe lęki o niechciane spotkania w poczekalni z kimś znajomym;
  • ułatwia pracę osobom zmagającym się z lękami, zwłaszcza z lękiem społecznym (ale też w niektórych przypadkach osobom z zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi), które mogą mieć problem z wyjściem i dotarciem do gabinetu w realu;
  • klientom będącym dotąd w psychoterapii pozwala podtrzymać proces i utrwalić wypracowane zmiany.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia niezbędnych kwestii:

  • terminu i godziny rozmowy, a także sposobu i warunków informowania o rezygnacji z sesji;
  • wyboru kanału komunikacyjnego (w tym typu komunikatora);
  • ustalenia drogi postępowania w przypadku ewentualnych problemów z obciążeniem sieci teleinformatycznej;
  • wysokości odpłatności za rozmowę i sposobu rozliczenia.

NIE KAŻDY PROBLEM MOŻE BYĆ BEZPIECZNIE PROWADZONY W WARUNKACH ZDALNEJ PSYCHOTERAPII. Dlatego, w trosce o bezpieczeństwo klientów i wysoką jakość naszej pracy, zastrzegamy sobie możliwość (w trakcie pierwszej rozmowy) dokonania indywidualnej oceny i podjęcia decyzji o rozpoczęciu/rezygnacji z pracy z klientem.

online2