Doradztwo i psychoedukacja biznesowa

Prowadząca: MARTA GIL-BUDZYŃSKA

Psycholog, psychoedukator, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności psychospołecznych, konsultant biznesowy, Coach

SYLWETKA I DOŚWIADCZENIE:

W 2004 r. ukończyła Psychologię na Akademii Bydgoskiej (obecnie UKW). Jest również absolwentką Akademii Profesjonalnego Coachingu w Personel System, Podyplomowego Studium Coachingu w Laboratorium Psychoedukacji i Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także Wyższej Szkoły Bankowej z zakresu „Zarządzania Zasobami Ludzkimi”. Akredytowany Konsultant INSIGHTS DISCOVERY – metody diagnozującej i opisującej indywidualny styl funkcjonowania pracowników, a także jego konsekwencje dla interakcji zachodzących między Jednostką, a jej środowiskiem zawodowym.

Zawodowo od ponad 20 lat związana z biznesem jako m.in.: Starszy Partner Biznesowy HR w Grupie NEUCA, Dyrektor Zarządzający Centrum Zdrowia, Rozwoju i Kultury „Łaźnia Miejska”, HR Manager, Quality & Training Manager, Trener i Coach Międzynarodowej Agencji Doradztwa Personalnego i Pracy Tymczasowej. Praktyk HR w Agencji Doradztwa Personalnego i Pracy Tymczasowej, wcześniej manager oddziału i sprzedaży oraz doradca zawodowy.

Tylko w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała ponad 500 godzin dla ponad 40 grup szkoleniowych z zakresu doskonalenia kompetencji managerskich, zwiększania efektywności indywidualnej, doskonalenia kompetencji zawodowych w tym m.in. w zakresie budowanie współpracy z klientem, skutecznej komunikacji i asertywności
w biznesie – głównie dla pracowników z obszaru marketingu i sprzedaży, medycznego oraz IT, kontrolingu, finansów i księgowości, administracji w tym publicznej, windykacji, jak również transportu i logistyki.

W zakresie doradztwa wdrażała projekty takie jak: budowanie angażującego środowiska pracy, systemy ocen pracowniczych, opisy stanowisk pracy, systemy motywacyjne, systemy rekrutacji i selekcji pracowników, ocena metodą 180/360°, Assessment & Development Center, a także zarządzanie przez cele. Usprawnia procesy wewnętrzne w organizacji i wspiera działania rozwojowe pracowników.

W ramach działalności szkoleniowej specjalizuje się przede wszystkim w projektach dotyczących: zarządzania zespołem, obsługą klienta, komunikacji, asertywności, negocjacji oraz mediacji w relacjach z trudnymi klientami i współpracownikami, budowania optymalnych relacji interpersonalnych w życiu zawodowym i osobistym, a także technik wpływu społecznego.

* więcej o dostosowanych pod klienta Usługach/Wartościach w kontekście Problemów/Trudności/Celów klienta w zakładce INDYWIDUALNE SPOTKANIA ROZWOJOWE