Kompetencje
Psycholog i Psychoterapeuta „z” i „w Bydgoszczy” – od lat każda z nas związana jest z Bydgoszczą, obie jesteśmy urodzone w Bydgoszczy, tu ukończyłyśmy pięcioletnie studia magisterskie psychologiczne (o specjalności psycholog wychowawczy), tu zdobywałyśmy liczne doświadczenia zawodowe, z Bydgoszczą związałyśmy również swoje życie prywatne. I to również mieszkańcom Bydgoszczy i okolic chcemy służyć pomocą w rozwiązywaniu problemów i znajdywaniu swojego dobrego życiowego miejsca. Poniżej szczegółowe informacje o naszych kompetencjach i doświadczeniu.
Małgorzata Kulczyńska
Kwalifikacje zawodowe:
- Certyfikat Psychoterapeuty i Doradcy Systemowego Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
- Certyfikat Specjalisty ds. Psychotraumatologii i Pedagogiki Traumy (szkolenie z zakresu pedagogiki traumy / doradztwa specjalistycznego w zakresie traumy, realizowane zgodnie z wytycznymi Deutschsprachige Gesellschaft für Psychotraumatologie e.V. (DeGPT e.V) i Bundesarbeitsgemeinschaft Traumapädagogik (BAG e.V) przy współpracy z Wielkopolskim Towarzystwem Terapii Systemowej)
- mgr psychologii
Doświadczenie zawodowe:
- Centrum Wsparcia Psychologicznego BALANS
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr1 w Bydgoszczy
- Fundacja Aktywnej Rehabilitacji
- Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Zespołem Aspergera
- Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego w Bydgoszczy
- Przychodnia Akademicka w Bydgoszczy - Poradnia Zdrowia Psychicznego
- Zespół Szkół nr 18
- Zespół Szkół nr 7
Odbyte szkolenia:
- Trójmodułowy warsztat „Praca z traumą”
- Systemowa teoria i terapia: bulimii, objawów somatycznych; uzależnienia alkoholowego, zaburzeń lękowych
- Systemowa terapia rodzinna z pacjentami psychotycznymi, osobami doświadczającymi przemocy
- Refleksyjna terapia par – indywidualnie i grupowo, terapia par według M.White’a
- Dzieci i młodzież w terapii systemowej; koncepcje praktyki systemowej w psychiatrii dzieci i młodzieży
- Diagnoza i terapia dzieci z FAS
- Prowadzenie psychoterapii z DDA
- Racjonalna Terapia Zachowań
- "Zniewoleni agresją" - prawne, diagnostyczne, korekcyjne działania wobec sprawców
- Mechanizmy uzależnień
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach w praktyce
- Kurs pedagogiczny
- Szkolenie w zakresie stosowania metod przesiewowych do badania chorób przebiegających z otępieniem
Error
Marzena Konnek
Kwalifikacje zawodowe:
- Psychoterapeuta w trakcie procesu certyfikacji
- Ukończony kurs zaawansowany i kurs podstawowy terapii systemowej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
- mgr psychologii
Doświadczenie zawodowe:
- Centrum Wsparcia Psychologicznego BALANS
- Poradnia dla Dzieci i Młodzieży w Wojewódzkiej Przychodni Zdrowia Psychicznego w Bydgoszczy
- Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Bydgoszczy
- Poradnia Terapii Uzależnienia od Substancji Psychoaktywnych w Centrum Opieki Paliatywnej Dom Sue Ryder NZOZ
- Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
- NZOZ Centrum Medycyny Specjalistycznej, Stomatologii i Rehabilitacji "IKAR" w Bydgoszczy
- Prywatne Centrum Pracy z Rodziną w Bydgoszczy
Odbyte szkolenia:
- Systemowy coaching dla rodziców – narzędzia w doradztwie dla rodziców
- Systemowa teoria i terapia zaburzeń odżywiania (anoreksja, bulimia, napadowe objadanie się)
- Systemowa teoria i terapia: objawów somatycznych, uzależnienia alkoholowego, zaburzeń lękowych
- Systemowa terapia rodzinna z pacjentami psychotycznymi, osobami doświadczającymi przemocy
- Refleksyjna terapia par - indywidualnie i grupowo, terapia par według M.White'a
- Dzieci i młodzież w terapii systemowej; koncepcje praktyki systemowej w psychiatrii dzieci i młodzieży
- Terapia dziecka z nieśmiałością, zaburzeniami lękowymi i mutyzmem selektywnym
- Mutyzm wybiórczy/selektywny - pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny
- Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- „Piotrek Wiercipięta” – terapia dzieci nadpobudliwych psychoruchowo
- Coroczne warsztaty edukacyjne - najnowsze informacje dotyczące diagnozy i terapii ADHD „Leczenie ADHD - Ile? Jak? Jak długo? Analiza przypadków Klinicznych” (organizowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne)
- Terapia dziecka nadpobudliwego
- Wczesna interwencja i wspomaganie dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej
Error
Karolina Szatkowska
Kwalifikacje zawodowe:
- Certyfikat Psychoterapeuty i Doradcy Systemowego Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
- Studia podyplomowe „Psychologia kliniczna”, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- magister psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologia, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej
Doświadczenie zawodowe:
- Centrum Pomocy Psychologicznej
- Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Wydział Psychologii, Katedra Psychologii Klinicznej
- Medowent Wentylacja Długoterminowa Sp. z o.o
- Medycyna Specjalistyczna Sp. z o.o.
- Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej – Dom Sue Ryder w Bydgoszczy
- Caritas Bydgoszcz
- Zespół Szkół Medycznych w Bydgoszczy
Odbyte szkolenia:
- Systemowo-integracyjna terapia par – Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
- Studium ABCD terapii par i małżeństw – Wielkopolski Instytut Psychoterapii, Poznań
- Komunikacja afektywna w doradztwie i terapii systemowej - Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
- Mądrość i doświadczenie – praca z genogramem - Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
- Psychosomatyka i terapia systemowa - Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
- Zaburzenia i problemy w sferze jedzenia - wczesne rozpoznanie i diagnoza – dr hab. Beata Ziółkowska, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Interwencja kryzysowa w praktyce psychologa klinicznego; – Akademia PSYCHE, Kraków
- Interwencja kryzysowa wobec osób z zachowaniami suicydalnymi, w sytuacji utraty i żałoby – Akademia PSYCHE, Kraków
- Praca z osobami w żałobie – trudne pytania, trudne odpowiedzi (cz. 1 i 2) – Fundacja Hospicyjna, Gdańsk
- Strata i żałoba – jak wspierać osoby po stracie bliskich – Fundacja NAGLE SAMI, Warszawa
- Praca z rodzicami, którzy doświadczyli poronienia lub straty okołoporodowej - Fundacja NAGLE SAMI, Warszawa
- Jak prowadzić grupę wsparcia dla osób w żałobie - Fundacja NAGLE SAMI, Warszawa
- Żałoba traumatyczna – praca z klientem, który doświadczył straty bliskiej osoby w wyniku traumatycznych okoliczności - Fundacja NAGLE SAMI, Warszawa
- Wprowadzenie do terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży – POZA SCHEMATAMI, Warszawa
- Psychoterapia poznawczo-behawioralna w pracy z dziećmi i młodzieżą – POZA SCHEMATAMI, Warszawa
- Psychoterapia traumy i PTSD dzieci i młodzieży - POZA SCHEMATAMI, Warszawa
- Zachowania autodestrukcyjne dzieci i młodzieży - Wielkopolski Instytut Psychoterapii, Poznań
- Świat oczami dziecka czyli perspektywa dziecka w ujęciu systemowym - Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
- „ABCD emocji w rodzinie” – Fundacja „NIE-zwykła” dla rodziny, Bydgoszcz
- Podejście skoncentrowane na rozwiązaniu – Centrum Terapii Krótkoterminowej, Łódź
- Aspekty prawne i etyczne zawodu psychologa i psychoterapeuty – Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej, Poznań
- Kwalifikacyjny kurs pedagogiczny – Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy
Error
Paulina Wieczór - Szczerbowicz
Kwalifikacje zawodowe:
- Psychoterapeuta w trakcie certyfikacji
- Ukończony kurs podstawowy i rozpoczęty kurs zaawansowany terapii systemowej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
- mgr psychologii
- oligofrenopedagog
Doświadczenie zawodowe:
- Centrum Terapii Dziecka „CeTe”
- Ośrodek Terapii i Rozwoju Małego Dziecka „Promyk”
- Przedszkole „Buziaczek” i „Green Garden”
- Zespół Szkół im. Celestyna Kamińskiego w Dąbrowie Chełmińskiej+
- Centrum Rozwoju Dziecka „Motylek”
- Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Zespołem Aspergera „ASPI”
- Bydgoskie Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Autyzmem i ich Rodzinom
- Ośrodek Rewalidacyjno- Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem
- Warsztat Terapii Zajęciowej „Wiatrak”
- Fundacja „Wiatrak”
- Pracownia Wspierania Rozwoju AiM
- Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze „Lemon Moon”
Odbyte szkolenia:
- Warsztaty z „Pozytywnej Dyscypliny”
- Jak wspierać dzieci w konfliktach: z rówieśnikami, z rodzeństwem, z innymi dorosłymi
- Warsztat dla profesjonalistów „Bez kar i nagród”
- Warsztat w ramach szkolenia psychoterapeutycznego: „Systemowa terapia zaburzeń jedzenia - bulimia: Żeby pomóc - trzeba zrozumieć, żeby zrozumieć - trzeba poznać”
- „7 sposobów na zmniejszenie negatywnych skutków pandemii dla zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży”
- „Jak wzmacniać odporność psychiczną dzieci i młodzieży”
- „ Depresja u dzieci”
- „Świat Dziecięcych Emocji”
- „Seksualność Osób ze spektrum autyzmu (z zespołem Aspergera). Jak ją wspierać ?”
- „Kompulsywne objadanie się- praca z klientem”
- „ Metoda Dialogu Motywującego w pracy z oporującym klientem”
- Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym etap I, II i III,
- Usprawnianie motoryki z wykorzystaniem elementów terapii ręki
- Zburzenia rozwoju językowego i społecznego dzieci- rozpoznawanie, czynniki ryzyka, postępowanie terapeutycznej
Error
Marta Czarnecka
Kwalifikacje zawodowe:
- ukończony kurs podstawowy terapii systemowej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej (WTTS jest placówką atestowaną przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego)
- mgr psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- podyplomowe studia Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wczesna interwencja z wykorzystaniem wybranych metod neurofizjologicznych
- licencjackie studia, pedagogika, specjalność doradztwo zawodowe i przedsiębiorczość
- szkolenie kwalifikacyjne dla psychologów nadające uprawnienia do posługiwania się SB5
Doświadczenie zawodowe:
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1 w Bydgoszczy
- Przedszkole integracyjne nr 61 w Bydgoszczy
Odbyte szkolenia:
- „Zaparcia nawykowe i moczenie”
- „Sekrety rodzinne – ciężar czy wybawienie- wpływ na życie rodziny i poszczególnych jej członków”
- „Terapia i edukacja dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera z wykorzystaniem analizy behawioralnej”
- „ Jeśli chodzi o mnie, to mam jedną rzecz niezwykłą – inni nazywają to niepełnosprawnością, a ja nazywam to darem. To zespół Aspergera”. Szkolenie z zakresy diagnozy i terapii zespołu Aspergera.
- „Techniki niewerbalne w poszukiwaniu skutecznych metod pracy z dzieckiem”
- „Jak postępować z dziećmi z zaburzeniami przywiązania w rodzinach adopcyjnych i zastępczych? (Praca z dziećmi w oparciu o więź)”
- „Mutyzm wybiórczy – diagnoza i terapia” , Prowadząca Maggie Johnson, FRCSLT
- Cykl IV Seminariów inspirujących Familylab „Zima z Juulem – jak zbudować relację z dzieckiem?”
- Warsztat naukowy „Nerwica natręctw w wieku rozwojowym”
- „Jakiego wsparcia psychicznego potrzebują uczniowie i uczennice w czasie pandemii?”
- „Holistyczna odporność zarządzanie sobą w stresie”
Error
Emilia Rona-Biały
Kwalifikacje zawodowe:
- 4-letnie szkolenie z Psychoterapii Tańcem i Ruchem w Polskim Instytucie DMT w Warszawie – w trakcie
- Akademia Doradcy Zawodowego WSG Bydgoszcz – roczne szkolenie
- Studia Podyplomowe – Psychologia Transportu na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego (nr C – 162 w ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu)
- Studia Podyplomowe – Przygotowanie Pedagogiczne na Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy (nr świadectwa 1245)
- Studia magisterskie na kierunku psychologia, na Wydziale Psychologiczno-Pedagogicznym Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy – specjalność wspomaganie rozwoju (nr dyplomu 9618)
Doświadczenie zawodowe:
Praca z seniorami:
- Centrum rozwoju i opieki seniora w Mochlu – psycholog
- Dom Dziennego Pobytu w Gądeczu – psycholog
- Dom Dziennego Pobytu w Paterku – psycholog
- Domy Dziennego Pobytu oraz Kluby Seniora na terenie województwa kujawsko-pomorskiego we współpracy z Psychological Solutions Group - Agencja Analiz i Doradztwa Personalnego, WSG w Bydgoszczy, Fundacją ICF w Bydgoszczy, Chorągwią Kujawsko-Pomorską ZHP – choreoterapeuta, psycholog
- Projekt realizowany przez Feniks s.c. Mokowo pn „Świadczenie usług opiekuńczych w środowisku domowym na terenie Bydgoszczy” – praca z osobami niepełnosprawnymi, niesamodzielnymi – psycholog
- Projekty realizowane ze środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dla seniorów (FIO) - Stowarzyszenie „Kraina Rozwoju” Pakość – psycholog, choreoterapeuta
Praca z dorosłymi, młodymi dorosłymi:
- Projekty realizowane ze środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dla osób z zaburzeniami psychicznymi w wieku 18+ oraz dla osób z niepełnosprawnością (Stowarzyszenie „Kraina Rozwoju” Pakość) – psycholog, choreoterapeuta
- Pracownia Psychologiczna Bio Active Group Tadeusz Jopek w Bydgoszczy – psycholog transportu
- Projekty aktywizacji zawodowej dla osób biernych zawodowo, bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym NEET oraz dla osób zatrudnionych na niekorzystnych warunkach we współpracy z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym – Oddział w Bydgoszczy, Kujawską Szkołą Wyższą we Włocławku oraz Stowarzyszeniem Bydgoska Lokalna Grupa Działania „Dwie Rzeki” – psycholog, doradca zawodowy, starszy specjalista ds. programu IDA – mentor
Praca z dziećmi i młodzieżą:
- Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Koronowie z filią w Bydgoszczy – psycholog
- Projekty realizowane ze środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dla dzieci oraz ich rodzin w procesie żałoby (Fundacja „Salus Homini” Sadki) – psycholog, choreoterapeuta
- Centrum Rozwoju Dziecka „Motylek” w Bydgoszczy – terapeuta (dzieci w spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną)
- Przedszkole Niepubliczne „Dziecięcy Świat Montessori” w Niemczu – terapeuta, choreoterapeuta dziecka w spektrum autyzmu
- Zespół Szkół im. „Dzieci Potulic” w Potulicach – psycholog
- Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy – psycholog
- Realizator projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: „Akademia Zdrowia Rodziny – wsparcie w zakresie edukacji sportowo-artystycznej i zdrowego żywienia dla dzieci w wieku 3-8 lat oraz ich rodzin”, „Artlogic – psychoruchowe i kreatywne metody przeciwdziałania zagrożeniom wykluczenia społecznego w gminie Dąbrowa Chełmińska” oraz „Logicart - psychoruchowe i kreatywne metody przeciwdziałania zagrożeniom wykluczenia społecznego w gminie Nakło nad Notecią” – psycholog, choreoterapeuta
- Centrum Dziecka oraz Rodzica w Bydgoszczy – warsztaty z tańca z dziećmi w chustach
Odbyte szkolenia:
- Terapia Tańcem i Ruchem „RUCH-CIAŁO-UMYSŁ” – Ośrodek Terapii Tańcem i Ruchem „Strefa Ruchu” w Poznaniu
- Tańce w kręgu w terapii tańcem i ruchem – Ośrodek Terapii Tańcem i Ruchem „Strefa Ruchu” w Poznaniu
- Wstęp do Kestenberg Movement Profile - Polski Instytut Psychoterapii Tańcem i Ruchem DMT w Warszawie
- Terapia Behawioralna w pracy z dzieckiem autystycznym lub z niepełnosprawnością intelektualną (nr świadectwa: 97/2009) – Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy
- Podstawy Psychoterapii Tańcem i Ruchem – Polski Instytut Psychoterapii Tańcem i Ruchem DMT w Warszawie
- Podstawy Metody Ruchu Rozwijającego V. Sherborne (świadectwo nr 200/2007) – Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy
- Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny w zakresie tańca współczesnego – uzyskany dyplom instruktora tańca współczesnego został wydany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Error
Michalina Sołtys
Kwalifikacja zawodowe
- ukończony kurs podstawowy terapii systemowej Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej
- ukończony kurs podstawowy „Psychoterapia poznawczo-behawioralna” (atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne)
- magister psychologii, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologia, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Doświadczenie zawodowe
- Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział Psychologii
- Pallmed - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy – Zespół Opieki Domowej, Hospicjum Domowe dla Dzieci
- Centrum Medyczne Neuromed w Bydgoszczy
- Zespół ds. Wsparcia Psychologicznego Głównej Kwatery ZHP
- Bydgoskie Stowarzyszenie Opieki Nad Chorymi Typu Alzheimerowskiego
Wybrane odbyte szkolenia
- Co każdy psychoterapeuta powinien wiedzieć o nowej klasyfikacji ICD-11? Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów; Szkoła Psychoterapii Dialog, Warszawa
- Jak być dobrym terapeutą – 5 wskazówek. Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów; Szkoła Psychoterapii Dialog, Warszawa
- Terapia Schematów; Ośrodek Psychoterapii i Leczenia Uzależnień Sensica, Toruń
- Wzmacnianie relacji interpersonalnych. Integracja Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT) oraz Terapii Schematów; ACT
- Interwencja kryzysowa w praktyce psychologa klinicznego; Akademia PSYCHE, Kraków
- Interwencja kryzysowa wobec osób z zachowaniami suicydalnymi, w sytuacji utraty i żałoby; Akademia PSYCHE, Kraków
- Wprowadzenie do terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży; POZA SCHEMATAMI, Warszawa
- Wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem; SET, Bydgoszcz
Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/michalina-so%C5%82tys-phd-714a42a2/
Error
Martyna Piesiewicz
Kwalifikacja zawodowe
- Szkoła Psychoterapeutów Indywidualnych i Grupowych Gestalt - program kliniczny psychoterapii Gestalt - Wielkopolska Szkoła Psychoterapii Gestalt – w trakcie
- Program Podstawowy Psychoterapii Gestalt, Wielkopolska Szkoła Psychoterapii Gestalt
- Wczesne wspomaganie, edukacja i terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju, studia podyplomowe, Uniwersytet Gdański,
- Psychologia, studia magisterskie, Uniwersytet Gdański
- Edukacja i rewalidacja upośledzonych umysłowo, studia licencjackie, Akademia Bydgoska,
Doświadczenie zawodowe
- Fundacja „Sensorium” w Bydgoszczy, stanowisko: terapeutka,
- Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 1 w Bydgoszczy, stanowisko: psycholog; zespół wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi;
- Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Bydgoszczy stanowisko: psycholog;
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wyrzysku, stanowisko: psycholog;
- Ośrodek dla dzieci i młodzieży z autyzmem w Gdańsku, stanowisko: terapeutka;
- Poradnia Profilaktyczno – Konsultacyjna Monar w Bydgoszczy, stażystka.
Wybrane odbyte szkolenia
- Dynamika ciała w relacji terapeutycznej
- Korektywne doświadczenia w psychoterapii Gestalt
- Przeniesienie i przeciwprzeniesienie w terapii Gestalt
- Psychofizjologia traumy i terapia osób po urazie psychicznym”
- Lęk, którego nie czuję, nie może zostać zintegrowany – warsztaty pracy z lękiem w terapii ACT i neurobiologii interpersonalnej
- (Nie)rzeczywisty świat w kryzysie
- Praca z osobami ze społeczności LGBTQ+
- Dziecko transpłciowe w szkole
- Obok Ciebie na ostatnim etapie życia. Jak towarzyszyć bliskim w procesie umierania
- Warsztaty umierania
- Zachowania trudne u osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
- Wieloprofilowa pomoc osobom ze spektrum autyzmu. W stronę refleksyjnej praktyki
- Trudne pytania...dobre rozwiązania. Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu